2014年3月16日 星期日

亞婆梅子鴨

今日比blog友問起梅子酱……又突然想整返d看吓門口添!整完順便整番半隻鴨啦……le樽梅子醬好多用途嫁……攞嚟蒸排骨就好似酒楼那些咁……每年近清明我見d鴨靚……我一定整一次梅子鴨……一次陳鴨的!
首先講吓梅子醬的做法:
蒜肉150 克……打成茸
梅子(淨肉去核)250克……打成茸
冰糖(大約300克加水1杯去煲梅子核……唔好嘥d味啫)……有人喜歡用片糖
茄汁150至200
白醋50克/塩少少
用油少少先煮吓蒜茸……落梅子茸……茄汁……煲完核之糖水(約1杯)……最後加醋……(自己試味)……OK就熄火……凍後入樽放雪柜……可以存放大约3個月……所以我每次都做这份量……蒸大魚头可加少許椒絲添。
梅子鴨的做法:
鴨半隻……將鴨用盐擦過……冲水……抹乾……用老抽上色………落油………用nonstick pan煎到微黄……拎起……擦上(底面)大約三至四湯匙梅子醬……醃約一小時……放深盆隔水燉一小時左右(是乎鸭之大細同自己食得幾腍而定)……夠鈡拎出候凍斬件……放回汁液煮杰加老抽(教色)……用生粉水埋獻隔渣淋在鴨面上。

13 則留言:

  1. 原來要煎完再煮架,多謝,學到野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎係上色....妳食得咁健康.....le樣唔啱妳嫁!

      刪除
  2. 謝謝你, 靚婆婆!!!
    不勝感激!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗諗吓都係係到再寫過....我又唔識copy過嚟....le個blog都係好blog友幫我整咋.....我鬼識咩!電腦白痴一名!

      刪除
    2. 靚婆婆,總之謝謝你!
      過兩天會做醬,跟住去買鴨,我巳經流晒口水喇................急不及待整醬!

      刪除
  3. 我都整過梅子鴨,好惹味呀!

    回覆刪除
  4. 好大製作, 成隻鴨咁多, 莫非又派街坊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真聰明嘞....食咗2嚿.....其他比晒人!

      刪除
  5. 回覆
    1. 你咁鬼得閒整啦.....FB有兩個朋友仔都整咗咯

      刪除
  6. 回覆
    1. 唔好客氣....我都係妳到分享唔少啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...